luni, 21 decembrie 2009

Happy now?!


"Cere şi ţi se va da"..
Am cerut zăpadă...acum am...am cerut sărbători...sunt după colţ.
Nu am cerut ger..şi totuşi la bunica într-un sătuc..aseară au fost -23 de grade. Urăsc gerul..ştiu..mă revolt..dar nu pot să mai ies din casă pentru că îmi degeră degetele şi îmi curg mucii până la genunchi. Nu că anul acesta în Botoşani totul este lumină şi armonie ..că nu e...e chiar mai insipid..inodor şi incolor decât în anii precedenţi...mi-a îngheţat şi dorul pentru prieteni...nu mă dau ieşită din casă...stau ca un copil gripat...uitându-mă la desene animate cu o cană imensă de ceai lângă cap.
Oricum...la fel ca anul trecut sunt scurtă şi la obiect: Sărbători Fericite şi multă voie bună!


[10 pentru România şi Piersic încă nu şi-a terminat micul discurs....dar îmi place]
mă simt ca bunica.. [:-<]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu