marți, 11 octombrie 2011

Tu ce poţi face cu o foaie A4?

Îmi amintesc cu emoţie de prima zi de facultate...chiar de prima săptămână ... toate ong-urile de prin Cuza recrutau bobocei sau chiar studenţi cu puţină experienţă în facultate. Dacă nu mă înşel, undeva prin holul de la secretariat, cineva în fugă mi-a pus în mână un flyer ... albastru. În nebunia de pe moment nu am făcut altceva decât să îl arunc în geantă, printre alte caiete şi prostioare de fete. Seara, ajunsă acasă, am găsit flyerul mototolit în acel haos din geantă. Şi acum îl mai am (:-)).


PRIME Iaşi recruta. Nimic interesant până când nu am început să pun două trei întrebări colegilor mai mari cu un an şi să îmi descarc formularul de înscriere.
De atunci am intrat cu adevărat în viaţa studenţească.
Poţi recunoaşte foarte uşor omuleţii albaştri. Sunt prietenoşi, cu foarte multă imaginaţie şi spirit de distracţie. Au grijă de tine şi te îndrumă spre experienţe nemaipomenite. Mergeţi la evenimente împreună, organizaţi evenimente împreună împărţiţi şi bune şi rele, totul ca într-o familie....de relaţionişti. Vei deveni dependent în sensul bun de ei, sunt foarte călduroşi şi lipicioşi.
PRIME îţi oferă ceea ce nu îţi va oferi nici un profesor la curs sau la seminar ... dar toate acestea le puteţi afla doar venind la înscrieri.
Pentru început noi (voluntarii albaştri) te aşteptăm miercuri, 12 octombrie , puţin după ora 20, în amfiteatrul II8 (corpul A - UAIC), pentru primul pas...completarea formularului de înscriere. Atunci vei afla lucruri noi despre proiectele noastre şi despre noi.

Dacă nu poţi ajunge la noi miercuri descarci formularul de aici şi ...
Completează-l cu încredere și trimite-l alături de rezultatul/ răspunsul la provocarea “Ce poți face cu o foaie A4?” pe adresa recrutari@primeiasi.ro, până la data de 13 octombrie, ora 23.00 ( în format electronic – poză/ video sau în format fizic cerând să te întâlnești cu un membru PRIME).
Vă aşteptăm cu braţele deschise şi cu dorinţa de a vă avea alături de noi măcar în acest an universitar.
PRIME Iaşi e PRima ta oportunitate!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu